Relationships
"What’s a biosexual?” This is a question asked by a young man with autism in a documentary produced by the Inventura civic association. What do love and sex mean to people with learning disabilities? Would they want to start a family? These frank interviews demonstrate that people with learning difficulties think just like other adults.