Eye over Prague
In her latest film, talented documentarist Olga Špátová records in detail the absurd reversals stemming from the cause célèbre of the building of the National Library as designed by Jan Kaplický. This sensitively assembled portrait allows us a glimpse into the private life of the Prague native, one of the key figures of British architecture.