Friendship!
Two naive young East Germans hit the Stateside asphalt after the fall of the Berlin Wall in ’89 in Friendship! Though the pair have only limited English, and even less knowledge of the U.S., the script soon soft-pedals linguistic and cultural misunderstanding as its main source of humor.