Snap
This often-scathing Irish meller begins with a documentary crew invading the home of Sandra. Sometime in the very recent past, her teenage son kidnapped a toddler and created a national panic/sensation. In its unorthodox structure, Snap mirrors the deeply troubled souls at the heart of its story.