There Are Things You Don't Know
Late-shift taxi driver Ali Mosaffa works the "mean streets” of Tehran and in the process he meets a wide variety of people. The lovely, lonely Leila starts to play an important role among his customers.... With a nod to Scorsese’s Taxi Driver (1976), debut director Fardin Saheb Zamani’s melancholy, disquieting drama tells of alienation and the various roles which people assign themselves and others.