The Abandoned
14-year-old Alen lives in a Sarajevan orphanage. He’s convinced that he is the son of a French woman and an Englishman who met as war correspondents but were forced by circumstances to part ways. Director Adis Bakrač unfolds the drama of a boy looking for love in a hostile world, and wonders what chance a child has, growing up without parental care among the shadows of the past.