Good Advice
The early 1980s. Tired that his parents never listen to him, ten-year-old Rasmus decides to run away from home. But before leaving, he records a cassette with advice on how to deal with life. His mother is pregnant and Rasmus wants to leave the tape for his unborn brother. The first runner-up for the Audience Award at the 2010 Prague Short Film Festival.