A Tear Is Needed
Early one morning, a little girl is taken by her parents to her aunt’s funeral. She wanders off for a moment and because she is still sleepy, she sits down and falls asleep on a grave. When she wakes up, she finds herself in the world of the dead. How will she get back to her parents?