rise
In her intriguing documentary essay, Thai director Visra Vichit-Vadakan ponders the universal theme of understanding between parents and their newly adult offspring, who are looking for their own way in life and hope that their parents will understand and respect them.
In her intriguing documentary essay, Thai director Visra Vichit-Vadakan ponders the universal theme of understanding between parents and their newly adult offspring, who are looking for their own way in life and hope that their parents will understand and respect them. To wit, a young Thai man spends afternoons on the streets of Bangkok performing a bizarre one-man show: wrapped in sheets, he rolls in various directions through paint, thereby creating colorful, abstract compositions with his movements. He hopes that passersby will grasp the meaning of his actions.