Poet of the Elephant House
Swedish documentarist Anna Juhlin offers a portrait of her grandfather, a Turkish poet who became a passionate photographer of well-known faces from the world of avant-garde art. A movie about an old poet, a man who succeeded in finding the magic of poetry not only in black-and-white photographs but in life itself.