Cinematherapy
Ivan Vojnár’s latest project has eleven main characters, people who responded to an advertisement on Czech Television to participate in a casting call where they could narrate their life stories. Enriched with dramatic sequences, this freely interwoven portrait presents individuals who decided to confide on camera their traumas, phobias, and feelings of loneliness in today’s emotionally barren society.
Ivan Vojnár’s latest project studies people who responded to an ad on Czech Television to participate in a casting call. Enriched with dramatic sequences, this freely interwoven portrait presents individuals who decided to confide on camera their traumas, phobias, and feelings of loneliness in today’s society.