Little Bride
Permeated by an atmosphere of disquiet, Polish director Lesław Dobrucki’s inventively-edited documentary focuses on a Turkish girl who, at the bidding of her family, was forced to marry in Germany at age 13. She barely managed to escape being beaten to death by her brutal husband.