Mum
"Now that my mother has developed Alzheimer’s disease, I don’t see her dissolving, I see her appearing. I see her as an Alice in Wonderland: she is falling through time. I fall after her, discover where she is, what she is going through, what she is doing or saying.” By means of an originally stylized movie complete with tenderness and humor, the director undertakes a journey into the world of an ill woman.