The Naked Kiss
A prostitute named Kelly says goodbye to a city that only ever brought her sadness and disappointment. Although desirous of a new life, the woman little realizes that even in respectable Grantville she will have to cope with a shocking revelation in addition to the malice she sought to escape. Violence, pedophilia, prostitution, small-town morality – The Naked Kiss is no exception when it comes to the topics Fuller pillories in his typical bold fashion.