The young cattle farmer Jacky Vanmarsenille receives a tempting offer to get involved in a profitable but illicit business. This dark thriller begins as a mafia movie but gradually changes into a strong psychological drama, gaining much from captivating camerawork and the outstanding physical acting of Matthias Schoenaerts.