Road to Nowhere
Director Mitchell Haven decides to cast an unknown actress in the starring role in his new movie and to make her a star. But work on the film quickly changes into a deadly dangerous game – the mysterious beauty is mixed up in crime.... Cult director Monte Hellman has returned to the spotlight with a film warmly welcomed by American critics that received much-deserved attention at last year’s Venice IFF.