The Mountain
Two years ago, something happened in the mountains which marked the lives of two girlfriends. Now they are returning there in order to free themselves of their heavy burden. The journey will decide everything. This subtle drama, capturing lovers at a critical moment in their relationship, benefits from the leads’ performances and the powerful landscape.