Enemy at the Dead End
Min-ho spends his life looking for his wife’s murderer. When, through a bizarre coincidence, they end up in the same hospital room, he can’t wait to exact brutal revenge. But it won’t be easy considering the fact that they are both bound to their hospital beds and find it hard to move. And absurd life-and-death struggle is about to begin....