We Don't Care About Music Anyway...
A documentary about leading names associated with Tokyo’s radical electronics and noise scene, including the great godfather of Japanese rebel music, Otomo Yoshihide. The audience can prepare for a total acoustic blow-out, while the poetic documentary itself adopts a highly accessible approach to examine the origins of some of the few stylistic principles which still have subversive potential today. A film which progressively reveals the seemingly insane as something quite lucid.