Antonioni Seen by Antonioni
An interview with Antonioni about his film career, shot in 1978 by eminent film critic, film historian and founder of the Pesaro Film Festival, Lino Miccichè. This film will be screened in the Tribute to Michelangelo Antonioni IV.