To All My Friends
Punks Mark and Sonny are thick as thieves and have always stuck together. When Mark gets the chance to move to the big city, he finds himself in a dilemma. Should he stay or should he go? Unusually, a third Special Jury Mention was awarded this year to a film with outstanding direction and original and sensitive imaging.