Polish Illusions
In their lighthearted movie, Jacob Dammas and Helge Renner give us a peek into the lives of a few characters living in the slowly modernizing Polish seaside town of Darłowo. They make use of numerous magical moments of unintentional humor, while their seemingly serious commentary is, in truth, gently ironic.