The Little Team
This wittily assembled movie, with music by the likes of Devendra Banhart and Edward Sharpe and the Magnetic Zeros, presents a coed soccer team of seven-year-old enthusiasts whose members, despite constant losses and an inability to shoot a goal, never lose the joy of the game.