Tango Libre
The story of prison guard JC, a man without a past or a future, is a visually accomplished, fairytale-like story about the various forms of a love that will not be bound by social convention. The latest movie from the talented Belgian director screened in the Orizzonti section at the Venice IFF where it won the Special Jury Prize.