Buy It Now
Sixteen-year-old Chelsea has decided to sell her virginity on eBay. Campos’ debut, awarded at Cannes, comprises two parts looking into the same story: after a half-hour documentary treatment, the creator focuses in detail on Chelsea’s controversial decision in a 30-minute dramatic version which features in this year’s festival program.