The director-blessed, digitally restored version of the legendary four-hour anti-Western, whose scandalous failure tolled the death knell for United Artists and ruined its creator’s career. Kris Kristofferson, Christopher Walken, and Isabelle Huppert are the three charismatic apices of a love triangle that forms in late 19th-century Wyoming as wealthy cattle barons hatch a devilish plot to butcher more than one hundred European immigrants.