Mary Last Seen
A young woman and her boyfriend, a seemingly loving couple, decide to take a trip. After a series of strange occurrences on the way, it becomes clear that the reality is vastly different from what she imagined. The PRIX SFR for Best Short Film from Cannes’ Directors’ Fortnight in 2010.