Ghi Ghoo
A minimalist story about a man, a bird, a nest, and a bell. Equipped with a magnifying glass, an old man moves across desert and wasteland, among ruins, as if looking for treasure. Later he gets a ladder to aid him in his work. A raven catches his eye.... An audio-visually imaginative game of color, light, shadow, and tone.