Bawke
A father and his little boy escape across the border. In order for them to remain in the foreign country, the father cannot acknowledge his son. But the father’s love finds a way of making itself known, bringing at least some happiness to the boy. The film is dedicated "to all those leaving their native countries and their roots and language in search of a better life.”