Karaoke Girl
Blurring the line between documentary and drama, this visually powerful movie relates the story of Sa, a Thai village girl who works in the Bangkok sex trade in order to support her family back home. The personal connection that grew between Sa and the director allowed for the creation of an inexpressibly human story that reveals much more about dreams and emotions than about sex.