What They Don't Talk About When They Talk About Love
A fragile Indonesian film about love which introduces us to a group of blind youngsters who may not have a clear vision of the future, yet, for all that, their dreams are as vivid as anyone else’s, if not more so. This poetic work captures moments which we might otherwise close our eyes to, and it demonstrates that the loss of one sense doesn’t mean we can’t have a colourful view of the world.