A car stands parked in the middle of a meadow, and a woman brings the driver his morning coffee. Who are these people, and why did the man apparently sleep away from home when someone close to him was nearby? Despite the fact that something fundamental is going on inside its protagonist, this serene film, playing out in a series of long shots, draws its strength from the absence of "ordinary” drama.