A half-crumbling military base in northern Russia is home to a community of women whose husbands are out at sea. The women patiently wait out the long days, hoping that their men will come back safely from their mission this time as well.... Renowned director Yusup Razykov set his effectively-constructed, understated drama in the icy winter landscape of northern Russia, whose desolation and chilling beauty is masterfully captured by cameraman Yuri Mikhaylishin.