The Lunchbox
Are you fed up with depressing social dramas? Then don’t miss a funny, elegant, and optimistic romance set in contemporary Mumbai. This properly "spiced” story of lost lunchboxes that engineer a love affair between attractive Ila and aging Saajan might have come from the well-greased typewriters of Hollywood’s classic era.