The Last 15
An evocative, psychological short about a middle-class family getting ready for their regular evening meal, but this time it leads to a shocking outcome. Six years ago, Cannes festival programmers appreciated Campos’ sophisticated method of treating the narrative component, and they included the film in their selection.
An evocative, psychological short drama about a middle-class family getting ready for their evening meal. This time, however, a discussion about money leads to a shocking climax. Six years ago, Cannes festival programmers appreciated Campos’ sophisticated method of treating the narrative component, as well as Durkin’s refined camerawork.