The Lease
The desire to succeed and the search for an advantageous position under the new socio-political conditions becomes a difficult life trial for the heroine. In exchange for her one-time illusions, however, she acquires something much more precious – self-knowledge. In other words – whoever and wherever we are, our only wealth is free choice.