Mary Hamel is a young woman who feels her whole world has come crashing down – a car accident has taken from her not only her husband but also her only son. She decides to deal with her despair and loneliness by placing an ad in the papers saying that she seeks a child who lacks maternal love. She immediately finds four “sons” who differ in age, social status and character; but they have one thing in common: they are willing to accept her care and love. Schoolboy Martin has to face a brutal father, the adolescent Victor escapes reality by entering the virtual world of computers and the young actor Alex is painfully trying to resolve the issue of his professional and sexual identity. The selfish bank clerk Paul may have a wife and two children, but once an orphan, always an orphan…. With her idealistic notions of a new life, Mary still encounters the same problems a mother would face in a normal family. Moreover, her relationship with Paul is disrupted by its “incestuous” nature. The young woman, however, is determined to see it through. She does not lose hope that her “sons” will help her to overcome the pain of her own loss and create a new, enriching and stable emotional world.