Yellowknife
Max and Linda are on the run: they escape in the direction of the Canadian North-West. On the road which takes them from Moncton to Yellowknife, they meet up with a couple of dubious twin male strippers and make the acquaintance of Marlène, a faded night-club singer, accompanied by her shady manager and driver Johnny. Fragile relationships are woven in amongst these rootless, drifting souls, revealed here in their roughest and most enigmatic state, which takes each of them to the edge of what remains of their desperate passion. Empty roads, sleazy motels, bars and night-clubs, paid sex and bad choices: and finally no escape... An uncompromising, brutal and existential road-movie.