The Sea Watches
The story of this film, scripted by famous Japanese director Akira Kurosawa, is set in the first half of the 19th century, in a small provincial coastal town. A district demarcated by red lanterns is inhabited by geisha girls, one of whom is the beautiful O-Shin, who longs for love and happiness.