Lilya 4-ever
Horizons / 2003 / Lilya 4-ever / Sweden 2002
The third film by acclaimed Swedish director Lukas Moodysson, who made the successful film Show Me Love (1999), describing the destiny of young people. Without resorting to pathos, it tells the story of 16-year-old Russian girl Lilya and her friend Volodya, children left to the mercies of fate in a forsaken post-Communist housing estate.