Milwaukee, Minnesota
Albert is special. He can hear fish talking under the ice. That´s his secret to being a champion fisherman. Everyone is after his hidden fortune. But he´s a lot smarter than everyone thinks. At least he knows that Milwaukee is not in Minnesota.