A young female Internet porn star, a father suffering from Parkinson’s disease, a porn producer, a potential boyfriend... and a quest to understand the mystery behind a mother’s suicide.
The film examines the world of a young female Internet porn star. It focuses on her relationships with her father, suffering from Parkinson’s disease, her best friend, her porn producer, a potential boyfriend and her quest to understand the mystery behind her mother’s suicide. Told from a female perspective, the new guilt-free, voyeuristic sexuality emerging in the rising generation is explored in the film while the young sex star’s world unravels as she tests her own limits and those of the people around her. Newcomer Juliette Marquis takes the leading role and the remarkable James Woods plays her father suffering from Parkinson’s disease.