Nagima
Nagima, a withdrawn eighteen-year-old, ekes out an existence with her only friend, Anya, sharing a slum apartment on the outskirts of Almaty. There is very little chance that the two abandoned girls can expect a better future for themselves.... Using minimal dialogue and vivid, inhospitable locations, director Issabayeva unfolds a strong, lyrical story of a desperate desire for love and social acceptance.