For a long time now, Noa has felt freer in Berlin than in her native Israel, nevertheless she unexpectedly decides to return home. The joy of reunion is quickly replaced by her aversion to the monotony of customs and rituals and to the incessant fear of danger. But where else to go? Director Ester Amrami undoubtedly drew on many of her own experiences and feelings for her first feature.