Why Are All the Seats So Far Apart in This Light-Rail Station?
Ladies and gentlemen! This is Budapest and its wonderful sights: the Parliament Building, Buda Castle, Heroes’ Square – places you simply have to see! But all this is irrelevant when you think of what’s really important: why are the seats so far apart on local train station platforms?