You Carry Me
Dora would like to become a football manager. During a tough period growing up she draws closer to her dad, who is in trouble with the law. A young woman named Ives nurses her ailing father. This exhausting stage of her life makes her aware that as she gradually loses him, the weaker she herself becomes. Nataša, a successful middle-aged producer, is pregnant and the problems associated with her condition lead to her decision to confront her estranged father. In her latest feature Ivona Juka constructs a mosaic of stories whose common denominator is the fight for survival, forgiveness, and new opportunities.