Daniel’s World
So far 25-year-old literary academy student Daniel is the sole member of the Czech pedophile community to choose to come out publicly. Screened in the Panorama at this year’s Berlinale, Daniel’s World sensitively portrays the young man’s road to overcoming his fear of those around him and above all of himself.