Kacey Mottet Klein, Birth of an Actor
How does a child become an actor? And how does the acting profession influence his or her relationship to the world? In Ursula Meier’s documentary teenage Kacey Mottet Klein answers these very questions. Following the road from the playground to the film set, the film presents a study of how mind and body mature before the camera lens.