The fact that peace and love bless the Haruno family’s everyday existence doesn’t mean that things are boring. Reality and imagination in their lives are blended with the heady simplicity of the fragrance rising from their tea cups. What is the family to do when dad’s brother, a successful manga author, asks for something special for his birthday?