Buena Vida Delivery
A tragicomedy from contemporary Argentina. Hernán’s family emigrated to Spain, so now he lives on his own in the empty family house. When he meets Patricia, she is looking for a room. After she moves in, the two become involved in a relationship. Their still fresh and idyllic love affair is interrupted by the sudden arrival of Patricia’s family from a little town in the country. They decide to stay over. Days pass by, however, and they don’t show any sign of leaving. On the contrary: little by little the family takes possession of the entire place, and Patricia’s father eventually opens a pastry shop – right at the house!